تمام توان خود را برای پاسبانی از ارزش‌های دینی به کار می‎گیریم
کد خبر: 3980713
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶

تمام توان خود را برای پاسبانی از ارزش‌های دینی به کار می‎گیریم

فرمانده انتظامی کازرون با تأکید بر اینکه تامین آرامش خیال و امنیت شهروندان هدف مشترک پلیس و قوه قضائیه است، گفت: همه ما تمام توان و همت خود را در راه پاسبانی از ارزش‌های دینی و حراست از امنیت موجود به کار خواهیم بست.

به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با هفته قوه قضائیه، اسماعیل زراعتیان،  فرمانده انتظامی کازرون امروز، 7 تیرماه همراه با جمعی از کارکنان با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار زراعتیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش، گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مطلوبی است تا ضمن پاسداشت رشادت‌ها و تلاش‌های شهیدان دستگاه قضائی کشور، عملکرد قوه قضائیه و تلاش‌های مسئولان و کارکنان این دستگاه مورد تقدیر قرار گیرد.

وی پشتیبانی دستگاه قضائی از نیروی انتظامی را لازمه اجرای موفق مأموریت‌های پلیس دانست و گفت: راه حل بسیاری از معضلات و مشکلات، تعامل و همکاری دوسویه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: تامین آرامش خیال و امنیت شهروندان هدف مشترک پلیس و قوه قضائیه است و همه ما تمام توان و همت خود را در راه پاسبانی از ارزش‌های دینی و حراست از امنیت موجود به کار خواهیم بست.

در ادامه حجت‌الاسلام مصطفی انصاری‌فرد، رئیس دادگستری شهرستان کازرون با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان بازوی قدرتمند دستگاه قضائی محسوب می‌شود، افزود: برقراري امنیت نتیجه زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌هاي امنيتي به خصوص کارکنان انتظامی بوده و این عملکرد درخشان پلیس قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضائي همواره با حداكثر توان حامي و پشتيبان ماموران انتظامي است، افزود: اين دو مجموعه اركان حافظان نظم و امنيت در نظام اسلامي هستند که در راستاي اهداف نظام، تامين نظم، برقراري امنيت و حصول عدالت در سطح جامعه تلاش مي‌كنند.

در این دیدار حسین دهقان، دادستان  کازرون نیز با قدردانی از تلاش‌های پلیس در حوزه‌های مختلف، بر افزایش تعاملات و همکاری‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha