رونمایی از کتب تألیفی طلاب حوزه علمیه خواهران هرمزگان
کد خبر: 3981195
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

رونمایی از کتب تألیفی طلاب حوزه علمیه خواهران هرمزگان

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) بندرعباس از برگزاری آیین رونمایی از کتاب‌های با موضوع شهدا، تألیف طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان، ژاله سالاری، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس، اظهار کرد: آیین رونمایی از کتاب‌های با موضوع شهدا، تألیف طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، دهم تیرماه در گلزار شهدای بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آیین با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار خواهد شد، افزود: سخنران  آیین رونمایی از کتاب‌های سیره شهدا «حجت‌الاسلام عبدالمحمود جهانگیری» مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان و «سردار حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خواهد بود و در آن از مؤلفان کتاب‌های شهدا تقدیر و تجلیل صورت می‌گیرد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) تصریح کرد: اکثر کتب تألیف شده از آثار طلاب مدرسه علمیه الزهرا بندرعباس(س) به ویژه طلاب سال اول و پنجم است که با حضور در منزل شهدا و مصاحبه با خانواده‌های آنان، به ثبت خاطرات آنان اقدام کرده‌اند.

سالاری در پایان یادآور شد: طلاب حوزه علمیه خواهران استان در راستای منویات و فرمایشات متعدد مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص اهمیت دفاع مقدس، حفظ یاد و خاطره شهدا و همچنین الگوپذیری از شهدا و ادامه راه آنان، اقدام به ثبت و ضبط خاطرات شهدا، جهت شناساندن سیره و منش آنان به آحاد جامعه به ویژه جوانان کردند.

انتهای پیام
captcha