آخرین مهلت پذیرش اساتید حوزه علمیه خواهران هرمزگان
کد خبر: 3982619
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

آخرین مهلت پذیرش اساتید حوزه علمیه خواهران هرمزگان

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان مهلت نام‌نویسی، پذیرش و گزینش اساتید حوزه علمیه خواهران استان را تا 20 تیرماه اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان، معصومه ترکان، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان، صبح امروز، 16 تیرماه، اظهار کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی، اقدام به فراخوان جذب اساتید کرده است.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا از بین خواهران علاقه‌مند به تدریس، ثبت‌نام به عمل آید تا در خدمت استعدادهایی باشند که می‌توانند در عصر حاضر، وجود خود را وقف تعالی ارزش‌های اخلاقی و علمی در جامعه سازند و به مسئولیت خویش در قبال حوزه‌های علمیه عمل کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان عنوان کرد: رشد طلاب و اثرگذاری اخلاقی و تربیتی بر آنان با پیروی از سنت شاگردپروری، تربیت علمی و مهارتی طلاب با به‌کارگیری شیوه‌ها، فنون و ابزار کارآمد در تدریس، تدریس طبق سرفصل‌ها و متون ابلاغی و در زمان تعیین شده، انجام ارزشیابی طلاب و ثبت به هنگام نمرات، حضور و غیاب طلاب، تنظیم گزارش رشد و پیشرفت تربیتی و مهارتی طلاب در هر نیمسال بر اساس شاخص‌های ابلاغی و ارائه به مدیر مدرسه برخی از وظایف استادان حق‌التدریس است.

ترکان یادآور شد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مدیریت استان به نشانی hormozgan.whc.ir و پس از مطالعه دفترچه، اطلاع از ضوابط و مشاهده فهرست رشته و تعداد استاد موردنیاز مدارس استان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. داوطلبان متقاضی تدریس، موظف‌اند مدارک موردنیاز را تا تاریخ ۲۰ تیرماه به مدرسه انتخابی ارائه کنند، در غیر این صورت از فرایند ثبت‌نام و گزینش حذف خواهند شد.

انتهای پیام
captcha