زمینه آزادی 8 زندانی در اردبیل فراهم شد
کد خبر: 3983294
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

زمینه آزادی 8 زندانی در اردبیل فراهم شد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، گفت: با مبلغ 800 میلیون ریال توسط خیران زمینه آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم شده است.

رضازاده// زمینه آزادسازی 8 زندانی در اردبیل فراهم شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، 20 تیرماه، در نشست هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل، اظهار کرد: آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان اردبیل به عنوان یک فرهنگ ارزشمند و قابل توجه در استان اردبیل مورد توجه واقع شده و در طول چندین سال گذشته اتفاقات خوبی توسط خیران و ستاد دیه استان به انجام رسیده است.

وی با اشاره به این که پویش نذر هشتم با هدف آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است، بیان کرد: به همین منظور با مبلغ 800 میلیون ریال توسط خیران زمینه آزادسازی 8 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، تصریح کرد: شناسایی مددجویان و زندانیان جرائم مالی غیرعمد واقعی در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است که به همین منظور اطلاع‌رسانی از طریق شبکه‌های مجازی بایستی مورد توجه واقع شود.

کثیرلو تصریح کرد: انتظار می‌رود اطلاع‌رسانی به مردم با هدف جذب خیران توسط اصحاب قلم و رسانه برای خودکفایی و شکوفایی ستاد مردم نهاد مورد توجه واقع شود تا بتوانیم این مهم را با استفاده از ظرفیت‌های موجود محقق و از ظرفیت بانوان و تریبون‌های نماز جمعه و جماعات در جذب کمک‌های مردمی موفق عمل کنیم.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی و جذب کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان حرف نخست را می‌زند و به همین منظور با حفظ آبروی اشخاص نیز از سرافکندگی و مشکلات تربیتی فرزندان زندانیان جلوگیری به عمل می‌آید.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل، تصریح کرد: رویکرد یاری‌رسانی به زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت خیران اردبیلی هشتم هر ماه زمینه آزادسازی تعدادی از زندانیان را فراهم می‌کند که به همین منظور از ابتدای امسال زمینه آزادسازی 59 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha