تشدید محدودیت‌های کرونایی در ارومیه
کد خبر: 3986238
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

تشدید محدودیت‌های کرونایی در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: موج پنجم شیوع کرونا در کشور بسیار نگران‌کننده و خطرناک است که برای مقابله با آن محدودیت‌های کرونایی در ارومیه تشدید می‌شود.

ارسالی| تشدید محدودیت‌های کرونایی در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رسول مقابلی، فرماندار ارومیه، 3 مرداد در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در ارومیه، اظهار کرد: موج پنجم شیوع کرونا در کشور بسیار نگران‌کننده و خطرناک است که برای مقابله با آن محدودیت‌های کرونایی در ارومیه تشدید می‌شود.

وی افزود: در این راستا عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از تردد خودروها به‌صورت محسوس و نامحسوس، نسبت به تشدید کنترل‌ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان اقدام خواهند کرد.

فرماندار ارومیه با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازرسی از پاساژها و بازار ادامه داد: با توجه به تاکید ستاد ملی کرونا بر تشدید اعمال محدودیت‌ها در شهرهای قرمز، فعالیت رستوران‌ها و قهوه‌خانه‌ها (به استثنای فعالیت‌های بیرون‌بر)، تالارهای پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن‌سازی، شهربازی‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی ممنوع خواهد بود.

وی با تاکید بر تسریع روند واکسیناسیون کرونا و دادن هشدارهای لازم به مردم، بیان کرد: از مردم ارومیه تقاضا دارم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از هرگونه تجمع و عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دوری کنند.

مقابلی اظهار کرد: بی تفاوتی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک با وجود افزایش ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی مشهود است که این روند، روزهای بدی را برای استان متصور خواهد بود.

 

انتهای پیام
captcha