مشارکت 200 همدانی در طرح «بنای نور»
کد خبر: 3986781
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
به همت ستاد عتبات عالیات؛

مشارکت 200 همدانی در طرح «بنای نور»

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان از مشارکت 200 همدانی در طرح «بنای نور» خبر داد و گفت: این طرح در جهت تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات اجرا می‌شود.

مشارکت 200 همدانی در طرح بنای نورمحمدعلی بادامی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به اجرای طرح بنای نور، اظهار کرد: این طرح در جهت تسهیل در مشارکت عمومی برای بازسازی عتبات عالیات به‌عنوان یک طرح مشارکتی بین بانک قرض‌الحسنه رسالت و ستاد عتبات عالیات برای جمع‌آوری نذورات مردمی شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: در این طرح متقاضیان می‌توانند با انتخاب یک تا چهار میلیون تومان در جهت بازسازی عتبات عالیات شرکت کنند به‌طوری که در بانک رسالت به‌صورت ماهیانه 17 هزار تومان قسط آن را پرداخت کنند.

بادامی با اشاره به اینکه تاکنون 200 همدانی در این طرح مشارکت داشته‌اند، افزود: طرح بنای نور طرحی مشارکتی است که متقاضیان با شرکت در این طرح می‌توانند در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم، ساخت صحن حضرت فاطمه(س) و ترفیع گنبد امام حسین(ع) با پرداخت اقساط کم مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح بنای نور از سال گذشته در استان همدان آغاز شده است، یادآور شد: علاوه بر این شماره کارت 6037991899994671 به نام ستاد عتبات عالیات در سراسر کشور آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای بازسازی عتبات است.

انتهای پیام
captcha