اوج‌گیری کرونا در استان مرکزی / ابتلای 356 مورد جدید
کد خبر: 3987149
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷

اوج‌گیری کرونا در استان مرکزی / ابتلای 356 مورد جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۵۶ مورد جدید ابتلا تا ظهر امروز، 6 مرداد شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۶۸۲۹۸ نفر رسیده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک، سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۵۶ مورد جدید ابتلا تا ظهر امروز، 6 مرداد شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۶۸۲۹۸ نفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: از تعداد ۳۵۶ مورد جدید در استان ۳۸ نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

وی افزود: ۳۱۸ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان در ادامه افزود: متأسفانه تا ظهر امروز، 6 مرداد، ۵ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است که با این حساب تعداد فوتی‌ها در اثر این بیماری در استان به  ۲۲۴۸ نفر رسیده است.

انتهای پیام
captcha