اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهید مدافع سلامت سمنانی
کد خبر: 3987682
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهید مدافع سلامت سمنانی

در آستانه فرارسیدن چهل و یکمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، تندیس ملی نمادین فداکاری به خانواده اولین شهید مدافع سلامت در استان سمنان اعطا شد.

اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده شهید مدافع سلامت سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن رهایی، رئیس جهاددانشگاهی استان عصر روز گذشته، 9 مردادماه در مراسم تجلیل از شهید مدافع سلامت، اکبر ناظری‌پور ضمن تقدیر از ایثار و فداکاری کلیه مدافعان سلامت، کادر درمان گفت: ایثار و فداکاری از زیباترین جلوه‌های رشد و تعالی روح انسان است که در افرادی خاص و با این ویژگی بروز و تبلور پیدا می‌کند که در این راستا باید این روحیه فداکاری مورد تقدیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: تندیس ملی فداکاری همه‌ساله و به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به نخبگان و مؤثران علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشگاهی جامعه که رویکرد و نگاه فداکارانه دارند اعطاء می‌شود.

رهایی متذکر شد: در سالجاری در پاسداشت حریم انسانیت و نوع‌دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزش‌های الهی و انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسان‌ها در مقابله با همه‎گیری ویروس کرونا، تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای معظم مدافع سلامت اهدا می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در مقابل این ایثار و از خودگذشتگی و رشادت‌های بزرگ مدافعان سلامت تعظیم و تکریم می‌کنند یادآور شد: باید قدردان این رشادت‌ها که برای نجات جان انسان‌های دیگر توسط کادر درمان انجام می‌شود،باشیم.

گفتنی است «اکبر ناظری‌پور» از بهکاران پرتلاش بیمارستان کوثر سمنان، به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان سال گذشته در راه خدمت در عرصه بهداشت و درمان جهت بهبود وضعیت سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

یادآور می‌شود در این مراسم معاون فرهنگی این نهاد، رئیس بیمارستان کوثر سمنان و جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان، بسیج دانشجویی استان و خانواده شهید اکبر ناظری‌پور، اولین شهید مدافع سلامت استان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha