راه‌اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان
کد خبر: 3987743
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

راه‌اندازی پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا در کردستان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر ۹ پایگاه تجمیعی تزریق واکسن کرونا به منظور افزایش سرعت روند واکسیناسیون با همکاری مشترک دانشگاه، سپاه و سایر سازمان‌ها در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ابراهیم قادری، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در حال حاضر پایگاه‌های تجمیعی در راستای تسهیل روند واکسیناسیون در استان و دسترسی سریع شهروندان به واکسن با همکاری سپاه، سازمان‌ها و سایر ارگان‌ها راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه اکنون ۹ پایگاه تجمیعی در استان جهت انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ فعالیت دارند، افزود: در شهرستان‌های بانه، بیجار، دیواندره، سروآباد، قروه، کامیاران و مریوان هر کدام یک پایگاه و در سنندج ۲ پایگاه فعال است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: پایگاه های تجمیعی در شهرستان‌های سقز و دهگلان در حال راه‌اندازی است و هم اکنون واکسیناسیون در مراکز خدمات جامع سلامت شهری آن مناطق انجام می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در سنندج غیر ازپایگاه‌های تجمیعی در مراکز خدمات جامع سلامت شهری هم واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق می‌شود.

انتهای پیام
captcha