واکسیناسیون 23 فرهنگی در فارس
کد خبر: 3988293
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱

واکسیناسیون 23 فرهنگی در فارس

طبق اعلام مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکنون بیش از 23 هزار نفر از فرهنگیان این استان در مرحله اول واکسیناسیون کرونا را دریافت کردند.

به گزارش ایکنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 12 مردادماه با حضور در یکی از پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا فرهنگیان شهر شیراز گفت: با همکاری وزارت بهداشت تاکنون بیش از 23 هزار فرهنگی استان فارس مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام دادند.

وی افزود: خوشبختانه استان فارس بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش وپرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر دراین استان داشت توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

اسماعیلی تصریح کرد: در همه شهرستان‌ها و مناطق استان با نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز و شبکه‌های بهداشت و درمان، پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه‌اندازی شده است و تاکنون برخی از این شهرستان‌ها و مناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رساندند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در کلان‌شهر شیراز نیز 2 پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی 4 گانه شهر شیراز راه‌اندازی شده است که فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه‌های اعلامی به آن‌ها در محل این پایگاه‌ها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از 75 هزار فرهنگی استان فارس شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا نیمه مردادماه مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha