تزریق ۱۴ هزار و ۷۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3990431
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

تزریق ۱۴ هزار و ۷۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در یک شبانه‌روز گذشته ۱۴ هزار و ۷۹۹ دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

ارسالی| تزریق ۱۴ هزار و ۷۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان غربیعلی‌احمد آقاپور، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین وضعیت تزریق در استان اظهار کرد: از زمان ابتدای آغاز واکسیناسیون کرونا در استان تاکنون ۵۸۵ هزار و ۸۸۹ دز واکسن تزریق شده است که  ۱۴ هزار و ۷۷۹ دز آن مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر روند واکسیناسیون در استان روند رو به رشدی داشته است، افزود: آمارها نشان می‌دهد در چند روز گذشته میزان واکسیناسیون ۲۵ هزار دز بوده است در حالی که این رقم در گذشته در مدت زمان حدودا یک ماهه تزریق شده بود.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا ادامه داد: در حال حاضر افراد بالای ۵۳ سال می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت نسبت به دریافت نوبت تزریق واکسن ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به روند افزایش فوتی‌های کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: در این مدت ۲۱ نفر جان خویش را از دست دادند و با احتساب آن در مجموع پنج هزار و ۵۱ نفر جان خویش بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند.

آقاپور تصریح کرد: همچنین در این مدت ۵۷۱ نفر در سطح استان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۳۰۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند.

انتهای پیام
captcha