اعلام برنامه‌‌های سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ایام محرم
کد خبر: 3990604
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

اعلام برنامه‌‌های سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ایام محرم

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه 20 تا 25 عنوان برنامه در ایام محرم پیش‌بینی شده است، گفت: امسال بر بحث اعزام طلاب و روحانی به مساجد فاقد روحانی بسیار تأکید شده است.

اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در ایام محرموحید خادمی، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از همدان به تشریح برنامه‌های ایام محرم پرداخت و گفت: با توجه به اینکه آغاز محرم همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر است با همکاری معاونت اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) در بحث ترویج امر به معروف برنامه‌هایی از جمله دیدار با خانواده شهدا پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) 20 تا 25 عنوان برنامه در ایام محرم پیش‌بینی کرده است، گفت: فضاسازی تبلیغاتی و محیطی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری یکی از برنامه‌های شاخص در ایام محرم است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد: برنامه‌های هیئت رزمندگان ثارالله در شهرستان همدان در حسینیه ثارالله و در شهرستان‌ها استان نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و ورود برای عموم مردم هم آزاد است.

وی ادامه داد: نهضت کمک‌ مؤمنانه همزمان با شیوع کرونا آغاز و در ایام محرم نیز با سوق دادن نذورات مردمی به سمت کمک‌های مؤمنانه همچنان در حال برگزاری است که در تمام شهرستان‌ها در حال انجام است.

خادمی تأکید کرد: در ایام محرم با توجه به اینکه فرصت مهیا است، تمرکز بسیاری صورت گرفته تا نهضت کمک مؤمنانه همچنان جاری باشد.

وی تبیین سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی را از دیگر برنامه‌های این مرکز در ایام محرم برشمرد و گفت: در این راستا با هماهنگی مبلغان، روحانیت و طلبه‌هایی که در منبرها حضور پیدا می‌کنند بحث تبیین و گفتمان‌سازی سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی مورد تأکید قرار داده شده است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان اظهار کرد: اعزام روحانی و طلاب به مساجد و محلاتی که فاقد روحانی هستند نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت است که این امر با همکاری سازمان تبلیغات و سپاه در سطح شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی به تشریح برنامه‌ها در فضای مجازی پرداخت و گفت: در بحث فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغات در فضای مجازی هم محتواها و پویش‌هایی برنامه‌ریزی و تولیداتی همچون عکس‌نوشته، تیزر و کلیپ در فضای مجازی اننشار داده می‌شود و تولیدات رسانه‌ای همچون موشن گرافیک هم از سوی معاونت فرهنگی تولید شده است.

خادمی در پایان با تأکید بر خدمات اجتماعی از جمله اعزام گروه‌های جهادی در ایام محرم، یادآور شد: خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از جمله دیگر برنامه‌های مهم در ایام محرم است.

انتهای پیام
captcha