افتتاح ۷ طرح خدماتی با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال در ماکو
کد خبر: 3992654
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح ۷ طرح خدماتی با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال در ماکو

فرماندار ماکو گفت: به مناسبت هفته دولت، هفت طرح خدماتی و توسعه‌ای با اعتبار بالغ بر ۶۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

ارسالی/ افتتاح ۷ طرح خدماتی با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال در ماکوبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی محمدی ایروانلو، فرماندار ماکو، ۱ شهریورماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت هشت در حوزه خدماتی و توسعه‌ای و دو طرح در حوزه عمرانی در ماکو افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که اعتبار آنها برابر با ۷۵۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به جزییات این طرح‌ها افزود: برق‌رسانی به روستای «کاروان قران»، مخزن ۷۰۰ مترمکعبی روستای «باغچه جوق»، مسکن ایتام، طرح هادی روستای «دیبک» بخش مرکزی، ۳۰ واحد مسکن روستایی و محرومان بخش مرکزی و بازرگان، مدرسه سه کلاسه اونلر، تعریض بخشی از خیابان امام، ضلع شمالی کمربندی طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه برای طرح‌های افتتاحی ماکو ۶۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: دو طرح کلنگ‌زنی این شهرستان نیز شامل کلنگ‌زنی ساختمان اداری دامپزشکی و بازار روز میوه با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال است.

وی دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی به مناسبت هفته دولت، مراسم غبارروبی مزار شهدا و گرامی‌داشت شهدای دولت و کارمند و دیدار با خانواده شهدای کارمند، برگزاری مراسم روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه در ادارات، برپایی ایستگاه سلامت و تب‌سنجی در محل نماز جمعه و اعزام تیم‌های پزشکی و دام‌پزشکی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان برشمرد.

محمدی ایروانلو همچنین از عملیاتی شدن پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب ماکو با یک هزار میلیارد ریال و خط دوم انتقال آب از تصفیه‌خانه شماره ۱ به تصفیه‌خانه شماره ۲ در آینده نزدیک خبر داد.

 

انتهای پیام
captcha