1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت دارند
کد خبر: 3992704
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت دارند

علی بقایی از حضور یک هزار بسیجی همدانی در مراکز بهداشت، انجام غربالگری، کمک به پایگاه‌های سلامت، واکسیناسیون، کنترل مبادی ورودی و خروجی شهر خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک به کادر درمان انجام می‌گیرد.

1000 بسیجی همدانی در طرح شهید سلیمانی شرکت دارندبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه همدان، علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه 52 تیم متشکل از بسیجیان شهرستان همدان در ایستگاه‌ها، مقرهای سلامت و مراکز واکسیناسیون مستقر هستند، اظهار کرد: در حال حاضر سه ایستگاه ثابت واکسیناسیون و یک ایستگاه خودرویی در سطح شهرستان فعال شده که 50 درصد از نیروهای آن را بسیجیان و 50 درصد دیگر را اعضای کادر درمان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت ایستگاه خودروی واکسیناسیون در همدان آغاز شده است، افزود: کلینیک شیخ‌الرئیس، تالار قرآن، سالن ورزشی شهید سلیمانی و پارکینگ بلوار ارم، مقرهای تجمیعی واکسیناسیون در همدان هستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: برخی از افراد که توانایی حضور در مراکز واکسیناسیون را ندارند از سوی گروه‌های جهادی با خودرو به مراکز واکسیناسیون انتقال داده می‌شوند و پس از تزریق واکسن به منزلشان بازگردانده می‌شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بخشی از جامعه‌ روستایی قادر به ثبت‌نام در سامانه ثبت واکسیناسیون نیستند که گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج روستایی در این زمینه ورود کرده و این افراد را ثبت‌نام می‌کنند.

بقایی در خصوص تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: در حال حاضر آمار بیماران بستری افزایش یافته و همین مسئله توان و طاقت بسیاری از کادر درمان گرفته است بنابراین همه موظف به رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم.

انتهای پیام
captcha