اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجوی همدانی برای کمک به کادر درمان
کد خبر: 3992747
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجوی همدانی برای کمک به کادر درمان

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از اعلام آمادگی ۲۰۰ دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیرو‌های جهادگر استفاده کنند.

اعلام آمادگی 200 دانشجوی همدانی برای کمک به کادر درمانحمید پورحسینی، مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، تصریح کرد: در ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) بسیج دانشجویی اقدام به اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه کرد که در پی آن 92 بسته غذایی و هزار بسته بهداشتی تهیه و در مناطق محروم همدان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی در بین صد خانواده توزیع شد، افزود: این بسته‌ها از محل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه شده بود که شامل گوشت، برنج، روغن، ماکارونی و سایر اقلام غذایی بود.

پورحسینی تصریح کرد: برای تهیه هر بسته غذایی تقریباً 500 هزار تومان هزینه شده بود، بسته‌های بهداشتی نیز شامل 10هزار ماسک و مایع ضدعفونی کننده بود که از محل کمک‌های خیرین خریداری و توزیع شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان در بخش دیگری از سخنانش از اعلام آمادگی 200 دانشجو برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی در این زمینه اعلام آمادگی کرده و از دانشگاه علوم پزشکی استان خواسته که در صورت نیاز از این نیروهای جهادگر استفاده کنند.

وی تأکید کرد: دانشجویان استان برای تزریق واکسن نیز اعلام آمادگی کرده و در این زمینه نیز فراخوان زده‌ایم تا در صورت نیاز از ظرفیت این نیروها برای واکسیناسیون استفاده شود.

پورحسینی در پایان گفت: نیروهای بسیجی استان در زمینه‌های مختلف تولید ماسک و گان نیز وارد شده و خدماتی داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha