۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در البرز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3992809
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در البرز راه‌اندازی می‌شود

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی البرز گفت: در هفته آینده دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج دانشجویی در شرق و غرب کرج با توان دانشجویان جهادی افتتاح می‌شود.

2 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در البرز راه‌اندازی می‌شود

جعفر فلاح‌نژاد، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در هفته آینده دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز در شرق و غرب کرج با توان دانشجویان جهادی افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در راستای فرمان رهبر انقلاب و تداوم طرح کشوری شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه این دو مرکز در دانشگاه‌های سطح استان دایر می‌شود، تصریح کرد: در این مرکز واکسیناسیون عمومی جمعیت هدفی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کل هزینه‌های افتتاح این ۲ مرکز با بسیج دانشجویی البرز  است، بیان کرد: نیروها و کادر اجرایی مانند پزشک، واکسیناتور، آمبولانس و تجهیزات پزشکی برعهده بسیج دانشجویی است و تهیه واکسن و اعزام ناظر از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز  است.

فلاح‌نژاد با اشاره به دیگر اقدامات بسیج دانشجویی البرز در ماه محرم، گفت: بر این اساس ۲۵ هزار بروشور در خصوص مقابله با گسترش بیماری کرونا در تمام هیئات استان البرز توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی توزیع شد.

این مسئول متذکر شد: با راه‌اندازی اپلیکیشن هیئت آنلاین که توسط جهاددانشگاهی طراحی شد، هم استانی‌ها مراسم سوگواری دهه اول محرم را در منزل مشاهده کردند.

انتهای پیام
captcha