اعلام محورهای کنفرانس بین‌المللی اندیشه امام حسن(ع) در عراق
کد خبر: 3992811
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

اعلام محورهای کنفرانس بین‌المللی اندیشه امام حسن(ع) در عراق

کمیته هماهنگی هشتمین کنفرانس بین‌المللی اندیشه امام حسن مجتبی(ع) طی فراخوانی محورهای کنفرانس را برای ارسال مقالات و پژوهش‌ها منتشر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه جهانی الکفیل، هشتمین کنفرانس بین‌المللی سالانه اندیشه امام حسن مجتبی(ع) با عنوان «میراث امام حسن مجتبی(ع) در مطالعات انسانی» روز جمعه، 10 سپتامبر 2021 برابر با  19 شهریور با نظارت دبیرخانه آستان‌های مقدس حسینی و عباسی و به همت اداره کل تربیت بابل عراق، جمعیت علمی و فکری العمید و دانشگاه الکفیل برگزار می‌شود.
 محورهای کنفرانس عبارتند از: امام حسن(ع) در فرهنگنامه‌ها؛ امام حسن(ع) هموار کننده راه انقلاب امام حسین(ع) و محور سوم، موضع امام حسن(ع) پس از آنچه به نام «صلح» شناخته می‌شود.
شرایط شرکت در این کنفرانس بین‌المللی نیز بدین ترتیب است که پژوهش‌ها به صورت مکتوب و به دو زبان عربی و انگلیسی ارائه شود، مقاله پیش از این نباید در جایی منتشر شده باشد و نویسنده مقاله اصول تحقیق علمی را در نوشتن مقاله خود رعایت کرده باشد.
 از دیگر شروط ارائه مقالات آن است که مقاله حول محورهای اعلام شده نوشته و نویسنده محور انتخابی خود را مشخص کرده باشد. همچنین چکیده مقاله به دو زبان عربی و انگلیسی به همراه مشخصات نویسنده به دبیرخانه کنفرانس ارائه شود.
این کنفرانس علمی بین‌المللی 10 سپتامبر از ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات اداره تربیت بابل در عراق آغاز می‌شود و مقالات برگزیده در کتابی ویژه برنامه‌های کنفرانس به چاپ خواهد رسید.
انتهای پیام
captcha