افتتاح ۳۹۳ طرح عمرانی آذربایجان غربی در هفته دولت
کد خبر: 3992855
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

افتتاح ۳۹۳ طرح عمرانی آذربایجان غربی در هفته دولت

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در آذربایجان غربی گفت: ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال هزینه، همزمان با هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

ارسالی| افتتاح 393 طرح عمرانی آذربایجان غربی در هفته دولتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی مصطفوی، رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در آذربایجان غربی، 2 شهریور، در جلسه هماهنگی برنامه‌های دولت اظهار کرد: ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال هزینه، همزمان با هفته دولت در استان افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین در این هفته، ۱۶ طرح اقتصادی با ۱۴ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و با افتتاح این پروژه‌ها در آذربایجان غربی برای یک هزار و ۲۶۴ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت در آذربایجان غربی ادامه داد: در این هفته ۲۹ پروژه شهری با ۳۷۰ میلیارد ریال توسط شهرداری‌ها افتتاح خواهد شد  و در نظر است همزمان با هفته دولت امسال، عملیات اجرایی ۳۲ پروژه با هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیز آغاز شود.

وی در پایان بیان کرد: همچنین در این مدت، سه پروژه عمران شهری با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی‌شده، کلنگ‌زنی شده و در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی دو پروژه با هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
captcha