پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام محمد اسعدی
کد خبر: 3992864
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

پیام تسلیت وزیر علوم به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام محمد اسعدی

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اسعدی، دانشیار گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا، به نقل از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اسعدی، دانشیار گروه قرآن‌پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه روز گذشته دار فانی را وداع گفت.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اسعدی، عضو فقید هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر علی‌محمد حکیمیان
 
رئیس محترم پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
 
«انا لله و انا الیه راجعون»
 
فقدان سرمایه‌های ارزشمند علمی و دانشگاهی خسران جبران‌ناپذیری است. خبر درگذشت استاد گرانقدر، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد اسعدی، دانشیار گروه قرآن پژوهی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، موجب تأثر و تألم شد.
 
فقدان این استاد فرزانه و مجاهد فرهیخته را که آثار و تألیفات ارزشمندی از خود بر جای گذاشتند، به جنابعالی، خانواده محترم آن مرحوم، همکاران، دانشجویان و اساتید معزز پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن زنده‌یاد، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
 
منصور غلامی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
انتهای پیام
captcha