هشدار نسبت به سوء استفاده از بیانات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی
کد خبر: 3993104
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

هشدار نسبت به سوء استفاده از بیانات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی

روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به نشر اکاذیب و سوءاستفاده از بیانات نماینده ولی‌فقیه در استان در فضای مجازی هشدار داد.

ارسالی| هشدار نسبت به سوء استفاده از بیانات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، 3 شهریور با صدور اطلاعیه‌ای عنوان کرد انتشار مطالب نادرست و نشر اکاذیب در فضای مجازی درباره بیانات نماینده ولی‌فقیه در استان موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود.

«بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم مردم می‌رساند

با توجه به انتشار مطالب نادرست و نشر اکاذیب در فضای مجازی و گروه‌ها و کانال‌های مختلف که با انتشار ناآگاهانه توسط برخی افراد، موجبات تشویش اذهان عمومی و نسبت‌های ناروا در  بیانات نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  شده است، ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد:

1-  رعایت اخلاق رسانه‌ای در انتشار و انعکاس مطالب و بیانات نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی  و امام جمعه ارومیه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بوده و رفتاری جز این موضوع مصداق نشر اکاذیب، افترا و تهمت است که تمامی افراد و اصحاب رسانه باید به این نکته توجه جدی داشته باشند.

2- هر گونه مطالب غیرواقع منتشر شده در فضای مجازی، گروه‌ها و کانال‌ها قویا و صریحا از طرف دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه تکذیب شده و بر اساس قانون منتشرکنندگان مطالب کذب در فضای مجازی تحت پیگیری قانونی قرار خواهند گرفت.

3- مردم عزیز جهت اطلاع از متن، صوت و محتوای بیانات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه می‌توانند به وب‌سایت حفظ و نشر آثار ایشان به آدرس www.qoreyshi.ir  و در شبکه‌های مجازی  و پیام‌رسان‌های ایرانی سروش و ایتا و پیج رسمی اینستاگرامی با آی دی @qoreyshi.ir  و @qoreyshi_ir مراجعه فرمایند.

بدیهی است مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی به جز منابع رسمی معرفی شده در بند سوم اطلاعیه فاقد اعتبار بوده و از سوی دفتر مصداق تام نشر اکاذیب تلقی خواهد گردید و چنانچه مطالب منتشره دارای محتوای مجرمانه، تهمت و افترا  باشد حق پیگیری قانونی از سوی مراجع ذی‌صلاح قضایی محفوظ خواهد بود.

روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه»

انتهای پیام
captcha