زمان برگزاری مسابقات دعاخوانی در فارس اعلام شد
کد خبر: 3993434
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

زمان برگزاری مسابقات دعاخوانی در فارس اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس زمان برگزاری مسابقات رشته دعاخوانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف را در این استان اعلام کرد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به سئوالات مطرح شده از سوی قرآنیان در خصوص اعلام زمان برگزاری مسابقات رشته دعاخوانی گفت: مسابقات رشته دعاخوانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات را 18 شهریورماه جاری اعلام کرد و افزود: به یاری خدا این مسابقات همزمان با مسابقات استانی سایر رشته‌ها برگزار خواهد شد.

جلالی با تصریح اینکه این مسابقات مانند مسابقات سایر رشته‌ها به دلیل شرایط شیوع کرونا به صورت ضبط ویدئو برگزار خواهد شد، گفت: متسابقین جهت ضبط باید به شیراز بیایند و داوری متمرکز در تهران صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این رشته گفت: در رشته دعاخوانی در سال جاری 43 نفر آقا و 40 نفر بانو از استان فارس ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha