آماده‌سازی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در مشهد
کد خبر: 3993482
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

آماده‌سازی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در مشهد

سرپرست شهرداری مشهد  از آماده‌سازی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی در نمایشگاه بین‌المللی و تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

آماده‌سازی مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضاخواجه نائینی، سرپرست شهرداری مشهد درحاشیه بازدید از روند آماده‌سازی مرکز واکسیناسیون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی واقع در نمایشگاه بین‌المللی، افزود: مدیریت شهری از ابتدای شیوع ویروس کرونا به طرق مختلف به این موضوع ورود پیدا کرده و برای پیشگیری و مقابله با آن حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیمی را داشته است.

وی اضافه کرد: با شروع پیک پنجم شیوع ویروس کرونا و در پی درخواست ستاد کرونا طی تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی مشهد، نمایشگاه بین‌المللی تبدیل به یک بخش منفصل درمانی شده است و متناسب با نیازهای آنها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرپرست شهرداری مشهد با بیان اینکه بر همین اساس در فاز اول محلی برای انجام واکسیناسیون در نمایشگاه بین‌المللی به نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آماده‌سازی شده است، اظهارکرد: این محل برای واکسیناسیون خودرویی تجهیز شده و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی جهت انجام واکسیناسیون است.

خواجه نائینی تصریح کرد: همچنین سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی نیز آماده است تا برای انجام واکسیناسیون و یا رفع سایر نیازها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار داده شود.

وی ادامه داد: با مصوبه شورای شهر، مبلغ 50 میلیارد ریال برای مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده است که بخش اعظم آن در تجهیز و آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی هزینه خواهد شد .

سرپرست شهرداری مشهد ضمن ابراز امیدواری از تأثیرگذاری این اقدام در تسریع واکسیناسیون که بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است، افزود: در مجموع شهرداری مشهد آمادگی واگذاری 16 محل برای انجام واکسیناسیون را دارد که تاکنون 10 مرکز آماده‌سازی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گذاشته شده است.

انتهای پیام
captcha