برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن در لرستان
کد خبر: 3993646
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن لرستان خبر داد:

برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن در لرستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآن لرستان از برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن ویژه حافظان 10 جزء به بالا در استان خبر داد و گفت: در این دوره‌ها که در شهرستان‌های بروجرد، خرم‎آباد و کوهدشت در حال برگزاری است، 100 حافظ لرستانی شرکت دارند.

برگزاری 4 دوره تربیت مربی حفظ قرآن در لرستان / 100 حافظ شرکت دارندروح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن در استان خبر داد و گفت: دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن‌‍ کریم ویژه حافظان 10 جزء به بالا در  سه شهرستان بروجرد، خرم‌آباد و کوهدشت در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه دو دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کوهدشت و یک دوره نیز در خرم‎آباد و در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است، افزود: دوره تربیت مربی حفظ قرآن در بروجرد نیز به‌صورت حضوری برگزار شد.

بلواسی از شرکت 100 حافظ قرآن 10 در دوره‌های تربیت مربی حفظ قرآن خبر داد و اضافه کرد: این دوره‌ها با مشارکت اتحادیه مؤسسات قرآن و ستاد راهبردی حفظ قرآن‌ کریم سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شده است و در لرستان این دوره‌ها با مشارکت اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان و مؤسسات قرآن ولایت‌بصیر بروجرد، یاس‌نبی خرم‌آباد و نورالهدی و میعادرحمت کوهدشت در حال برگزاری است.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت لرستان ادامه داد: این دوره‌ها یک آزمون ورودی و یک آزمون پایانی دارد که آزمون پایانی آن نیمه دوم شهریورماه جاری به‌صورت سراسری و در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

بلواسی با بیان اینکه افرادی‌ که موفق به کسب نمره قبولی شوند می‎توانند به‌عنوان مربی حفظ قرآن در مؤسسات قرآن فعالیت داشته باشند، گفت: در این دوره‌ها اساتیدی همچون معصومه گودرزی، حافظ کل قرآن و دارای مدرک درجه 3 قرآن، حسینعلی قائدرحمت، از حافظان قرآن لرستان، کبری بیرانوند و محمد عربان حضور دارند و کلاس فنون معلمی و روانشناسی تربیتی و همچنین کاربرد اصول روانشناسی در حفظ قرآن با تدریس مسعود اکبری، حافظ کل قرآن و دارای مدرک تخصصی درجه یک قرآن همراه است.

انتهای پیام
captcha