افزایش زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3993686
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
استاندار خراسان رضوی تأکید کرد:

افزایش زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون مورد توجه قرار گیرد

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت افزایش زیرساخت‌های لازم در راستای انجام واکسیناسیون در سطح استان تأکید کرد.

افزایش زیرساخت‌های لازم برای واکسیناسیون مورد توجه قرار گیردبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: نیروی انتظامی ماموریت خود را در بحث نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ترددها به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهند که جای قدردانی دارد.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش سرعت انجام واکسیناسیون افزود: بحث افزایش زیرساخت‌های لازم برای انجام واکسیناسیون در سطح استان باید مورد توجه قرار گیرد و نیاز است که سرعت کار را بالا ببریم.

استاندار خراسان رضوی افزود: در این راستا ضرورت دارد برنامه‌ای برای مجموعه استان تدوین شود تا بر اساس تخصیص و سهمیه واکسیناسیون اقدام کنیم.

معتمدیان بیان کرد: طی صحبتی هم که با ریاست جمهور داشتیم، نگاه‌ها مثبت است و باید واکسیناسیون گروه‌های هدف را به اتمام برسانیم.

وی به ظرفیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات پرداخت و گفت: باید اطلاع‌رسانی صحیحی از حوزه مقابله با کرونا نظیر فرآیندها و واکسیناسیون صورت بگیرد تا مردم در این خصوص اقناع شوند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه تمامی ظرفیت‎های استان ذیل قرارگاه پیشگیری عملیاتی و مقابله با کرونای استان برای قطع زنجیره بیماری پای کار هستند.

معتمدیان تصریح کرد: در این راستا یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی مجهز ویژه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه هفتم شهریور ماه در شهرستان نیشابور افتتاح و ظرفیتی جدید به حوزه درمان ما افزوده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی مانند نمایشگاه بین‌المللی مشهد وجود دارد که می‌توان با تجهیز فضای آن در حوزه واکسیناسیون کمک بسیاری به ما کند.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: شهرداری مشهد و دانشگاه علوم پزشکی از ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند به نحو شایسته‌ای استفاده کند.

معتمدیان همچنین به نقش با اهمیت ائمه جمعه در آگاهی‌بخشی به جامعه اشاره و بر استفاده از این ظرفیت بالقوه تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha