مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3993839
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
در رشته «تفسیر»؛

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی رشته تفسیر چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن دهقانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، تصریح کرد: آزمون تفسیر چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم 13 مرداد سال جاری به صورت غیرحضوری و همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد.

وی با اشاره به ثبت‌نام 261 متسابق در استان آمار بانوان شرکت‌کننده را 146 و آمار آقایان را 115 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد فقط 113 نفر، 39 نفر از آقایان و 74 نفر از بانوان موفق به شرکت در آزمون اینترنتی تفسیر شدند. همچنین نتایج آزمون تفسیر نیز شنبه، 6 شهریور از طرف مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف اعلام و از جمع 113 نفر شرکت‌کننده در استان  6 نفر از آقایان و 19 نفر از بانوان به مرحله استانی راه یافتند.

دهقانی ادامه داد: آزمون تفسیر در مرحله شهرستانی بدون لحاظ رتبه‌بندی و فقط به منظور کسب حدنصاب و مجوز ورود به مرحله استانی (حداقل 50 از 100) برگزار شد. مرحله استانی آزمون تفسیر نیز یک‌شنبه، 11 مهرماه از طریق درگاه اینترنتی مسابقات شهرستانی و از همان منبع (تفسیر سوره مبارکه نور) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha