پرداخت ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3994096
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

پرداخت ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۹ تاکنون ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

پرداخت ۷۸ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمهدی میراب‌باشی، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال ۹۹ تاکنون ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج در این بانک پرداخت شده است، گفت: این بانک با هدف تسهیل ازدواج جوانان و برای اجرای مصوبات بانک مرکزی اقدامات قابل‌ توجهی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج انجام داده است.

میراب‌باشی تعداد پرونده‌های وام ازدواج در بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد را ۱۱۱ پرونده برشمرد و افزود: این بانک در سال ۱۳۹۹ عمکلرد ۱۰۰درصدی و در ۴ ماهه اول امسال عملکرد ۹۰ درصدی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج داشته است.

وی ادامه داد: در سال جاری تمهیداتی برای سهولت و سرعت در پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج پیش بینی و به همه شعب ابلاغ شده که این تسهیلات با کمترین بروکراسی اداری و در سریع‌ترین زمان به زوج‌های جوان اعطا شود.

میراب‌باشی با اشاره به بخشنامه بانک مرکزی در سال جاری، افزود: به هر یک از زوجین ۷۰۰ میلیون ریال با دوره بازگشت ۱۰ ساله پرداخت می‌شود که این میزان برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال تا سقف یک میلیارد ریال و برای فرزندان شاهد و ایثارگر تا سقف مبلغ دو میلیارد ریال قابل پرداخت است.

انتهای پیام
captcha