رکورد بستری‌شدگان کرونا در آذربایجان غربی شکسته شد
کد خبر: 3994659
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

رکورد بستری‌شدگان کرونا در آذربایجان غربی شکسته شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر در مجموع دو هزار و 145 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیشترین رقم حساب می‌شود.

ارسالی| رکورد بستری‌شدگان کرونا در آذربایجان غربی شکسته شدجواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در استان به یک هزار و 471 نفر رسید که از این تعداد 455 نفر به دلیل وضعیت وخیم جسمانی خود در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری شدند.

وی افزود: در حال حاضر در مجموع دو هزار و 145 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز بیشترین رقم حساب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: این روند رو به رو رشد مبتلایان نشان‌دهنده وخامت شرایط کرونایی بوده که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات است.

وی با اشاره به تعداد فوتی‌های کرونا در استان تصریح کرد: در مجموع پنج هزار و 590 نفر در استان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند که از این تعداد 35 نفر مربوط به 24 ساعت گذشته است.

آقازاده اظهار کرد: از این تعداد فوتی 20 نفر اهل ارومیه بوده و مابقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان است و ارومیه در حال حاضر در شرایط سیاه کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha