فراخوان تحریم شرکت آمریکایی حامی صهیونیست‌ها در فلوریدا
کد خبر: 3994962
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

فراخوان تحریم شرکت آمریکایی حامی صهیونیست‌ها در فلوریدا

ائتلافی برای دفاع از فلسطین در فلوریدای آمریکا فراخوانی را برای تحریم کالاهای شرکت بزرگ دیوتی فری آمریکا به دلیل حمایت آن از شهرک‌‌نشینان صهیونیست در فلسطین اشغالی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، ائتلاف فلوریدای جنوبی برای دفاع از فلسطین به دلیل ارتباط یک شرکت مستقر در میامی(یکی از بزرگترین اپراتورهای خرده‌فروشی سفر در جهان) با شهرک‌های غیرقانونی رژیم صهیونیستی و اخراج اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین‌هایشان، خواستار تحریم این شرکت شده است.

به نوشته وب‌سایت موندو، شرکت Duty Free (شرکت مسئول برای عملیات فروشگاه‌های معاف از حقوق گمرکی در فرودگاه‌های بین‌المللی) متعلق به خانواده والس بیش از 180 فروشگاه در فرودگاه‌ها و گذرگاه‌های ایالات متحده و آمریکای لاتین را اداره می‌کند و طبق گزارش‌های بین‌المللی، این شرکت در طول 10 سال، 5.6 میلیون دلار به گروه‌های شهرک‌نشین صهیونیست کمک کرده است. این شرکت به گروه‌های یهودی افراطی در شهر اشغالی الخلیل هم کمک مالی کرده است.

شیمون فلیک، یکی از سه برادری که شرکت دیوتی فری را اداره می‌کنند، مدعی است که یهودیان باید بتوانند در هر بخشی از خاک مقدس زندگی کنند. وی می‌گوید: ما مفتخریم که از نهادهایی که به تقویت زندگی یهودیان در هر کجا از خاک اسرائیل کمک می‌کند، حمایت کنیم.

وی افزود: صرف این ایده که موجودیت حیات یهودیان در هر منطقه جغرافیایی می‌تواند مانعی در برابر صلح باشد برای ما بی‌معناست.

ائتلافی که خواهان تحریک شرکت مذکور است شامل گروه‌های دریم دیفندرز، صدای یهودیان برای صلح در جنوب فلوریدا، بازگشت به جنوب فلوریدا دانشجویان مدافع فلسطین در جنوب فلوریدا و شورای روابط آمریکایی اسلامی و اتحادیه مسلمانان جنوب فلوریدا است.

این ائتلاف با اعلام اینکه این ائتلاف در برابر تبعیض نژادی و اشغالگری اسرائیل ساکت نخواهد نشست، اعلام کرد که در دوازدهم سپتامبر یک اعتراضات مجازی را علیه شرکت بازار سیاه رهبری می‌کند.

قرار است، جنبش «توقف نژادپرستی» در آمریکا نیز به این ائتلاف ملحق شود. این جنبش که توسط فلسطینی‌ها مدیریت می‌شود، نهادهایی را هدف گرفته که به بهانه امور خیریه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی فلسطین کمک می‌کنند.

انتهای پیام
captcha