داوری آثار ارسالی به سوگواره «محرم شهر» آغاز شد
کد خبر: 3995836
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
در الیگودرز؛

داوری آثار ارسالی به سوگواره «محرم شهر» آغاز شد

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره «محرم شهر»، گفت: داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره آغاز شده است.

پایان مهلت ارسال آثار به سوگواره «محرم شهر» / داوری آثار آغاز شدبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، میثم محتشم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز، 16 شهریور در سخنانی با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سوگواره «محرم شهر»، گفت: فراخوان سوگواره محرم شهر از اول محرم امسال برابر با 20 مرداد در 10 بخش خوشنویسی، دابسمش، تعزیه، پادکست، مداحی، عکاسی، شعر در الیگودرز منتشر شد که شاهد استقبال بی‌نظیر هنرمندان، فرهیختگان و مردم بودیم.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا  15 شهریورماه تعیین شده بود، افزود: آثار ارسالی توسط هیئت داوران بررسی و اسامی منتخبان در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان اینکه دبیرخانه این سوگواره از پذیرش آثار جدید معذور است و به آثاری که از امروز دریافت می‌شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد، ادامه داد: این سوگواره با همکاری قرارگاه بقیةالله(عج) شهرستان الیگودرز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده است و نتایج داوری آن به‎زودی به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این که اغلب این برنامه‌ها به‎صورت شهرستانی طراحی شده بودند اما با همکاری و تعامل گسترده خبرنگاران و فعالان مجازی، آثار زیادی از شهرها و استان‌های دیگر واصل شد که بیانگر موفقیت و تأثیرگذاری این برنامه‎ها در فضای مجازی بوده و مشوقی برای  برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای اجرای آنها به‎صورت ملی از سال‎های آینده شده است.

محتشم با بیان اینکه علاقه‌مندان برای اطلاع از سایر اخبار سوگواره می‌توانند اینستاگرام و تلگرام به نشانی MoharamShahr@ را دنبال کنند، اضافه کرد: آثار ارسالی توسط هیئت داوران بررسی و در مراسم اختتامیه جشنواره که تاریخ آن متعاقباً اعلام خواهد شد، از برگزیدگان تقدیر به‎عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha