آغاز اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در مدارس البرز
کد خبر: 3996037
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

آغاز اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در مدارس البرز

مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز از اجرای دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی با محوریت خانه، مدرسه و مسجد در استان خبر داد و گفت: تاکنون 70 مدرسه در این طرح شرکت کرده‌اند.

آغاز اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» در مدارس البرز

سیدجلیل موسوی، مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز، 17 شهریورماه در افتتاحیه دوره آموزش طرح شهید بهنام محمدی که در بستر شاد آموزش و پرورش البرز برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون این طرح در ۷۰ مدرسه دوره متوسطه استان البرز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید ۱۰ مدرسه دیگر البرز در دوره ابتدایی تحت پوشش طرح شهید بهنام محمدی قرار می‌گیرند، بیان کرد: این طرح برای دانش‌آموزان نقش تربیتی دارد که در این استان با نگاه کیفی دنبال می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی البرز بیان کرد: برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های این طرح دوره‌های آموزشی مختلفی چون مهدویت، بهائیت، سواد رسانه، کارگاه برنامه‌سازی، آموزش نرم‌افزارها و ارتباط با نوجوانان اجرایی و یا پیش‌بینی شده است.

موسوی با اشاره به اینکه مربیان طرح شهید بهنام محمدی از طریق اپلیکیشن روبیکا به‌صورت آنلاین و آفلاین در ایتا آموزش می‌بینند، گفت: آنها بدون هیچ چشم‌داشت و مزدی به‌صورت جهادی در این عرصه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بین آموزش و پرورش و حوزه بسیج تعامل کاری خوبی وجود دارد، یادآور شد: لازم است در نواحی و مناطق آموزش و پرورش البرز نیز در راستای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس، همکلاسی مهربان و بهنام محمدی کمیته پشتیبانی تشکیل شود.

این مسئول تصریح کرد: در قالب طرح شهید بهنام محمدی برای دانش‌آموزان برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، اردویی و یادواره شهدای دانش‌آموزی تدوین شده است.

یادآور می‌شود، شهید بهنام محمدی دانش‌آموز ۱۳ ساله‌ای بود که در تمام روزهای مقاومت از ۳۱ شهریور تا ۲۸ مهر ۵۹ در خرمشهر ماند و سرانجام در نبرد با دشمنان بعثی با اصابت ترکش خمپاره، در خیابان آرش خرمشهر از ناحیه قلب دچار جراحت شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha