تهیه اولویت‌های سه‌ساله در دستور کار کمیته طرح و برنامه اتحادیه کشوری قرآنی
کد خبر: 3996133
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

تهیه اولویت‌های سه‌ساله در دستور کار کمیته طرح و برنامه اتحادیه کشوری قرآنی

تهیه اولویت‌های سه‌ساله اتحادیه و چشم‌انداز بیست‌ساله از جمله دستور کارهای کمیته طرح و برنامه اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت است.

به گزارش ایکنا، جلسه کمیته طرح و برنامه اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با حضور اکثریت اعضا به صورت حضوری در سازمان دارالقرآن برگزار شد.

امیرحجت مرادی از اعضای این کمیته با اشاره به موضوعات متعدد که در دستور کار کمیته طرح و برنامه است، گفت: در این کمیته موضوعاتی ارجاعی از سوی هیئت مدیره و نیز موضوعات مورد نظر خود کمیته حسب نیازسنجی‌های صورت گرفته یا پیشنهاد اعضا مطرح و پس از جمع‌بندی نهایی جهت تصویب به هیئت مدیره ارسال می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر موضوعات ارجاعی هیئت مدیره برای تهیه اولویت‌های سه ساله اتحادیه و چشم انداز 20 ساله در دستور کار قرار دارد که در این جلسه نیز در مورد آن‌ها تبادل نظر شد.

مرادی همچنین سطح بندی مؤسسات را از دیگر موضوعات در دست بررسی کمیته طرح و برنامه اتحادیه کشوری عنوان کرد و افزود: اصلاح ساختار تشکیلاتی و بودجه سالانه اتحادیه نیز در جلسه کمیته طرح و برنامه بررسی شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت با اشاره به مشکلات عمده مؤسسات قرآنی در حال حاضر گفت: توجه به منابع درآمدی برای مؤسسات از دیگر موضوعات مهمی است که در کمیته طرح و برنامه در حال بررسی است و در جلسه اخیر به آن پرداخته شد.

مرادی با اشاره به اینکه متأسفانه دستگاه‌های ذی‌ربط وعده‌های خود در مورد واگذاری زیرساخت‌های موجود در حوزه IT و پلتفرم‌ها عمل نمی‌کنند، بیان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته کمیته به این جمع‌بندی رسیده است که در همه موضوعات مرتبط اعم از بانک‌های اطلاعاتی، سامانه‌های مجازی و برخط و اتوماسیون اداری، باید پلتفرم‌های لازم را ایجاد کرد.

یادآور می‌شود، جلسات کمیته طرح و برنامه اتحادیه کشوری به صورت دو هفته یکبار برگزار و اعضا در طول ایام هفته نیز در گروه کاری در فضای مجازی به تبادل نظر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha