آغاز «شور عاطفه‌ها» در زنجان
کد خبر: 3996529
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

آغاز «شور عاطفه‌ها» در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از آغاز رویداد شور عاطفه‌ها با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» با هدف کمک به تأمین لوازم تحصیلی به‌ویژه کمک آموزشی غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریورماه خبر داد.

آغاز «شور عاطفه‌ها» در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود که امسال نیز به دلیل تقارن این جشن با ایام سوگواری ماه صفر با عنوان شور عاطفه‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: امسال هم این رویداد ملی و معنوی از 20 شهریورماه تا 10 مهرماه با عنوان شور عاطفه‌ها و با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند با اولویت تأمین ملزومات آموزش غیرحضوری در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا، برنامه شور عاطفه‌ها غیرحضوری خواهد بود، ابراز کرد: در حال حاضر 6 هزار 340 دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند که هزار 415 نفر از آنان فاقد تبلت و گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل هستند.

صفری هدف از برگزاری «شور عاطفه‌ها» را تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد برشمرد و گفت: در شور عاطفه‌های سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان زنجان 48 میلیارد 93 میلیون ریال در این جشن شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های هم استانی‌های خیر و نیکوکار ایجاد می‌شود و خیران می‌توانند از طریق شبکه‌های فضای مجازی و به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #024*1*8877* با تلفن همراه و تلفن نیکوکاری 33116 یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی 6037997950030420 در صندوق امداد ولایت زنجان، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام
captcha