رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3996629
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در یزد آغاز شد

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور و با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در استان یزد آغاز شد.

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، رویداد ملی شور عاطفه‌ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم»، امروز، 20 شهریورماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شور عاطفه‌ها در آستانه سال جدید تحصیلی با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود اظهار کرد: این رویداد به مدت 21 روز در استان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و آموزش دانش‌آموزان به‌صورت غیرحضوری، گفت: این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با مشارکت نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید، ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری را در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک مدنظر دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در قالب شور عاطفه‌ها مایحتاج تحصیلی 5700 دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به‌صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری# ۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه پرداخت کنند. همچنین سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ این نهاد نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مردم خداجو در سطح استان و شهرستان‌ها است.

انتهای پیام
captcha