اعلام روش‌های مجازی مشارکت در طرح «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 3996972
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

اعلام روش‌های مجازی مشارکت در طرح «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: مردم برای مشارکت در طرح «شور عاطفه‌ها» می‌توانند از طریق روش‌های مجازی و غیرحضوری اقدام کنند.

ارسالی| اعلام روش‌های مجازی مشارکت در طرح «شور عاطفه‌ها»به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، 21 شهریور، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برگزاری طرح «شور عاطفه‌ها» در سطح استان و به دلیل شیوع کرونا مردم می‌توانند به‌صورت مجازی کمک‌های خود را اهدا کنند.

وی با اشاره به روش‌های کمک مجازی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق کدهای دستوری #۱*۸۸۷۷* و  #۱۲* در سریع‌ترین زمان ممکن در این جشن کمک و همیاری شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت در «شور عاطفه‌ها» برای مردم در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در حال 27 هزار دانش‌آموز و یک هزار دانشجوی مددجو در سطح استان وجود دارد که برای کمک به ادامه تحصیل و تأمین هزینه‌ها آن نیاز به همکاری و کمک‌های مردمی است.

سهندی تصریح کرد: طبق برآوردها پیش‌بینی می‌شود مردم استان امسال بیش از 15میلیارد ریال در طرح «شور عاطفه‌ها» مشارکت داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
captcha