7 محفل انس با قرآن از سوی سپاه ناحیه اراک برپا می‌شود
کد خبر: 3998377
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
در هفته دفاع مقدس؛

7 محفل انس با قرآن از سوی سپاه ناحیه اراک برپا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه اراک از برپایی 7 محفل انس با قرآن در اراک با حضور قاریان استانی ویژه هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک، امروز، 27 شهریور در نشست مطبوعاتی که به منظور گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار شد، احیای فرهنگ جهاد در راه خدا و تقویت روحیه ایثار و فداکاری را از مهم‌ترین دستاوردهای هشت سال رشادت بیان و تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید بسیار دارند و لازم است برای محقق سدن این مهم فرهنگ دفاع مقدس را تقویت کنیم.

وی از اجرای بیش از 210 عنوان برنامه در قالب 330 برنامه در سطح شهر اراک در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خبر داد و افزود: رویکرد برنامه‌ها تبیین شعار حماسی «مامقتدریم» است و محوریت تمامی برنامه‌ها خدمت‌رسانی و اجرای برنامه‌های گفتمانی و محتوایی است.

مهجوری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سطح شهر اراک اجرای طرح جهادی و سلامت‌محور شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌های این بیماری است که نزدیک به ۲۰۰ پایگاه بسیج با رویکرد پایگاه‌های سلامت در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: افتتاح ۳ باب منزل مسکونی ویژه نیازمندان، بهره‌برداری از ۲ پروژه آب‌رسانی کشاورزی و اجرای یادواره‌های محله محور با عنوان آبروی محله و افتخار کوچه از جمله برنامه‌های شاخص و اجرایی است. همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس 7 محفل انس با قرآن در اراک با حضور قاریان استانی برگزار می‌شود.

مهجوری توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای استان مرکزی به نیازمندان را از دیگر برنامه‌های اجرایی در راستای کمک مؤمنانه دانست و اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در سطح شهر اراک توسط بسیجیان و جهادگران سپاه اراک توزیع شده است.

وی در پایان افزود: برنامه یادواره شهدای سرباز، تجلیل از سربازان نمونه و نخبه در سطح شهرستان برای اولین بار از دیگر برنامه‌ها است. بیش از ۵۴۱ شهید سرباز در اراک به خاک سپرده شدند که برنامه‌ای جهت بزرگداشت آنان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha