هفته دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدافعان سلامت است
کد خبر: 3998403
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

هفته دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدافعان سلامت است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اقدامات جهادگران سلامت در مبارزه با کرونا، تجلی فرهنگ ایثار و تداوم دفاع مقدس در میان نسل جوان است.

هفته دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدافعان سلامت استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۷ شهریورماه، در جریان بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان، اظهار کرد: بسیج به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا در خط مقدم خدمات‌رسانی به مردم بوده است.

وی  افزود: اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش واقعی تداوم تفکر دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان بسیجی است. جهادگران بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی از زمان شیوع کرونا، کارآمدی بسیج مردمی را در میدان عمل به نمایش گذاشتند.

محمدی اصل گفت: برای تسریع در امر واکسیناسیون و خدمت‌رسانی به ولی نعمتان، به همه فرماندهان‌ نواحی، رده‌ها و مسئولان اقشار بسیج تأکید ویژه شده است تا از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در مجموعه بسیج و سپاه استان استفاده شود.

وی افزود: مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج با بهره‌گیری از توان انسانی و تجهیزاتی بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: بسیج و سپاه خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و بدون تردید فرصت خدمت بی‌منت به مردم توفیق الهی به همه خدمتگزاران مردم است‌.

محمدی اصل اظهار کرد: به متولیان بهداشت و درمان استان اعلام آمادگی کرده‌ایم که در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان، با تمام وجود آماده همکاری و مشارکت هستیم.

وی افزود: واکسیناسیون خانه به خانه برای جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجرا است. جهاد شیفتگان حاج قاسم در طرح سپهبد شهید سلیمانی برگ زرینی از خدمات گسترده بسیج به مردم در شرایط کرونایی است.

انتهای پیام
captcha