چشم امید 5 هزار دانش‌آموز نیازمند هرمزگانی به شور عاطفه‌ها
کد خبر: 3998719
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

چشم امید 5 هزار دانش‌آموز نیازمند هرمزگانی به شور عاطفه‌ها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: 5 هزار دانش‌آموز نیازمند هرمزگانی به منظور حضور در کلاس‌های درس نیازمند همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران هستند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سیاوش عامری، معاون مشارکت‌های مردمی این نهاد، اظهار کرد: پویش شور عاطفه‌ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسم» برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد آغاز شده که در همین راستا حدود 5 هزار دانش‌آموز نیازمند هرمزگانی به منظور حضور در کلاس‌های درس، نیازمند همراهی و مشارکت خیران و نیکوکاران هستند.

عامری با بیان اینکه در شرایط کرونایی کنونی یکی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری ازجمله تبلت است، افزود: تاکنون هم‌استانی‌های خیر بیش از 382 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به «شور عاطفه‌ها» امسال کمک کرده‌اند و این رویداد نیز تا 11 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تأکید ما بیشتر بر اهدای کمک‌ها به‌صورت غیرحضوری است. از این رو روش‌های الکترونیکی متنوعی برای سهولت در پرداخت کمک‌ها در نظر گرفته‌شده است و مردم خیراندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #1*076*8877* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۲۲۱ به یاری دانش‌آموزان نیازمند بشتابند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد دارای استعداد و توانایی‌های بسیاری هستند که اگر به صورت مستمر به آن‌ها کمک شود آینده روشنی خواهند داشت، بادآور شد: امیدواریم با مشارکت چشمگیر مردم نیک‌اندیش در «شور عاطفه‌ها» بتوانیم نیازهای اساسی آن‌ها را برای تحصیل و علم‌آموزی برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha