آمارهای واقعی ازدواج و طلاق در شاهرود اعلام شود
کد خبر: 3998978
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

آمارهای واقعی ازدواج و طلاق در شاهرود اعلام شود

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه آمارهای واقعی ازدواج و طلاق در شاهرود باید مطرح شود تا بر اساس آن بتوان راهکاری تدبیر کرد، متذکر شد: قطعاً مقاومت در راه خانواده امداد غیبی خدا را به دنبال دارد و برکات آن شامل حال مردم می‌شود.

مقاومت در جامعه مورد بازخوانی قرار گیرد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام‌جمعه شاهرود، عصر روز گذشته، 29 شهریورماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود با بیان اینکه هر موفقیت برای اهل دین در صورتی محقق می‌شود که مقاومت در میان باشد، گفت: نظیر این حرکت را می‌توان به قیام امام حسین(ع) در عاشورا اشاره کرد که ثمره این مقاومت برپایی مراسم پیاده‌روی اربعین است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در حوزه فرهنگی نیز با مقاومت شکل‌گرفته یادآور شد: امروز  نیاز به مقاومت وجود دارد و انسان در هیچ دوره‌ای بی‌نیاز از آن نخواهد بود.

امام‌جمعه شاهرود ادامه داد: در حوزه طلاق ذائقه مردم تغییر کرده است زیرا جامعه امروز با کمترین موردی مقاومت خود در خیمه خانواده را از دست داده که این مهم باید مورد واکاوی قرار گیرد.

امینی با بیان اینکه آمارهای واقعی ازدواج و طلاق در شهرستان شاهرود باید مطرح شود تا بر اساس آن بتوان راهکاری تدبیر کرد، متذکر شد: قطعاً مقاومت در راه خانواده امداد غیبی خدا را به دنبال دارد و برکات آن را شامل حال مردم می‌کند.

انتهای پیام
captcha