تزریق بیش از ۱.۵ میلیون دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 3999071
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸

تزریق بیش از ۱.۵ میلیون دُز واکسن کرونا در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای آغاز واکسیناسیون تاکنون یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۵۸ دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

ارسالی| تزریق بیش از 1.5 میلیون دز واکسن کرونا در آذربایجان غربیجواد آقادزه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، در ارتباط با آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: در هفته‌های اخیر روند واکسیناسیون کرونا در استان شدت پیدا کرده و در بسیاری از مراکز تزریق واکسن کرونا بر علیه بیماری کرونا برای افراد بالای 17 سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 60 هزار و 271 دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است، افزود: با احتساب آن در مجموع یک میلیون و 574 هزار و 758 دز واکسن کرونا تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر دو هزار و 119 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند. روند ابتلا به کرونا در استان همچنان بالا بوده و در 24 ساعت گذشته یک هزار و 123 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که تعدادی از آنها نیز شرایط وخیمی دارند.

آقازاده گفت: تاکنون در مجموع 6 هزار و 116 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان خویش را از دست دادند و از شهروندان درخواست می‌شود از تجمعات پرهیز کرده و زدن ماسک را در دستور کار قرار دهند.

 

 

انتهای پیام
captcha