ادامه پیگیری‌ها برای دریافت ویزای مواکب قزوینی
کد خبر: 3999388
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

ادامه پیگیری‌ها برای دریافت ویزای مواکب قزوینی

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین با رد هرگونه کاهش قطعی سهمیه موکب‌های اعزامی در قزوین گفت: پیگیری‌ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شده موکب‌ها ادامه دارد.

ادامه پیگیری‌ها برای دریافت ویزای مواکب قزوینی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان قزوین، مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، ستاد عتبات عالیات استان قزوین پیگیری‌های لازم را برای دریافت ویزا و مجوز موکب‌ها انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه حدود ۵۹۴ پاسپورت از سوی ستاد عتبات عالیات به تهران ارسال شده بود، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه حدود ۴۲۱ ویزا دریافت و به موکب‌ها تحویل داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد ویزاهای درخواستی موکب ها در قزوین دریافت شده است، بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای صدور ۲۰۰ ویزای باقی مانده ادامه دارد و با توجه به مساعدت و قول‌های داده شده از سوی مسئولین وزارت کشور و همچنین ستاد عتبات، در تلاش هستیم تا ویزای افراد باقی مانده را نیز دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات متولی اصلی دریافت ویزا و مجوز اعزام موکب‌ها به سفر اربعین است، تصریح کرد: نماینده ستاد قزوین در یک هفته اخیر در تهران مستقر شده و از نزدیک و به‌صورت میدانی پیگیری لازم را برای دریافت روادید موکب‌ها انجام می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در پایان یادآور شد: از سهمیه سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات تعداد ۳۰۰۰ نفر کاهش پیدا کرده و در تلاش هستیم تا کمترین میزان کاهش مربوط به استان قزوین باشد.

انتهای پیام
captcha