اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده مدافع سلامت در سمنان
کد خبر: 4000581
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶

اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده مدافع سلامت در سمنان

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تندیس ملی نمادین فداکاری به خانواده جهادگر و مدافع سلامت در استان سمنان اعطاء شد.

اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده مدافع سلامت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن رهایی، رییس جهاد دانشگاهی استان، عصر روز گذشته 4 مهر همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در آیین تجلیل از حافظان امنیت و مدافعان سلامت در سمنان گفت: تندیس ملی فداکاری همه ساله و به همت جهاددانشگاهی به نخبگان و مؤثران علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشگاهی جامعه که رویکرد و نگاه فداکارانه دارند اعطاء می‌شود.

به گفته وی؛: از این رو، در سالجاری در پاسداشت حریم انسانیت و نوع دوستی و به پاس تلاش در احیای ارزشهای الهی و انسانی، ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و دفاع از سلامت انسان ها در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، تندیس ملی فداکاری به خانواده شهدای معظم مدافع سلامت اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در مقابل این ایثار و از خودگذشتگی و رشادت‌های بزرگ مدافعان سلامت تعظیم و تکریم می‌کنند افزود: آنها قدردان این رشادت‌ها که برای نجات جان انسانهای دیگر توسط کادر درمان انجام می‌شود، هستند.

گفتنی است؛ تندیس ملی نمادین فداکاری به خانواده جهادگر سلامت، زنده یاد دکتر مجید چگینی، رئیس فقید بیمارستان معتمدی گرمسار اهداء شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و جمعی از مدیران و مسوولین برگزار شد، از خانواده زنده یاد دکتر مجید چگینی، جهادگر سلامت و رئیس فقید بیمارستان معتمدی گرمسار، خانواده شهید مدافع حرم، شهید محمد حسین حمزه و جمعی از تلاشگران و مدافعان سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha