کنگره شهدای استان مرکزی در تولید محتوا خوش درخشید
کد خبر: 4001052
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷

کنگره شهدای استان مرکزی در تولید محتوا خوش درخشید

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه تولید محتوا بسیار خوش درخشید و یکی از مهم‌ترین اقدامات کنگره ورود به سیره، اندیشه و نقش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کنگره شهدای استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، عصر سه‌شنبه، ششم مهر در آیین رونمایی از مجموعه کتب کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید در خمین گفت: نهضت امام خمینی(ره) در امتداد حماسه عاشورا است و امام خمینی(ره) پرچم‌دار نهضت عاشورا در زمان ما و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت تفکر و اندیشه حضرت امام(ره) است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: تبیین نقش امام خمینی(ره) در هدایت‌ها، فرماندهی، مدیریت، اتحاد نیروهای مسلح، یکپارچگی مردم، اتحاد و انسجام اقشار جامعه، سربلندی و عزت کشور هم در تشکیل انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس باید به خوبی تبیین شود و این نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق دارد که مجامع علمی و دانشگاهی باید در این حوزه پیشگام باشند.

وی ادامه داد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه اسلامی زنده ماندن و پویا بودن فرهنگ ایثار و شهادت است که دفاع مقدس این فرهنگ ارزشی را بار دیگر در تاریخ زنده و احیا کرد و امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده است و باید همواره زنده بماند. کنگره شهدای استان مرکزی با حجم عظیمی از اقدامات در حوزه ایثار و شهادت احیاکننده فرهنگ‌های ارزشی در استان شد و بسیاری از اقدامات در کنگره که هنوز با قوت ادامه دارند منشا خیرات و برکات بسیارشد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه تولید محتوا بسیار خوش درخشید و یکی از مهم‌ترین اقدامات کنگره ورود به سیره، اندیشه و نقش حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بود که خوشبختانه تولیدات محتوایی خوبی به سرانجام رسید و امروز با عزم و اراده جدی با قوت ادامه دارد.

امام‌جمعه اراک در پایان تصریح کرد: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر اقدامات محتوایی در حوزه‌های اجرایی نیز خوش درخشید که برگزاری اردوهای هفت اقلیم، اجلاسیه‌های تخصصی و نهضت‌های خدمت‌رسانی از جمله آنها است. پرداختن به نقش و سیره حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در کنگره شهدای استان آن را از سایر استان‌ها متمایز کرد و نهضت تولید محتوا در کنگره با محوریت امام و رهبری باید با قوت دنبال شود.

انتهای پیام
captcha