طرح «شور عاطفه‌ها» در اردبیل اجرا می‌شود
کد خبر: 4001224
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

طرح «شور عاطفه‌ها» در اردبیل اجرا می‌شود

قائم مقام اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، گفت: با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند، زنگ شور عاطفه‌ها در اردبیل نواخته شده و اجرای این طرح تا 11 مهرماه تداوم خواهد یافت.

رضازاده// طرح «شور عاطفه‌ها» در اردبیل اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، بهروز زلالی، قائم مقام اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، هفتم مهرماه، در بازدید از دبیرستان سبلان اردبیل، اظهار کرد: با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند، زنگ شور عاطفه‌ها در اردبیل نواخته شده و اجرای این طرح تا 11 مهرماه تداوم خواهد یافت.

وی بیان کرد: خیران و نیکوکاران اردبیلی می‌توانند برای کمک به همنوعان خود و با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت، آرامش خاطر را به این افراد هدیه دهند.

قائم مقام اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون خیران بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان کمک‌رسانی کرده‌اند و با اختصاص این مبلغ 13 هزار و 500 دانش‌آموز از این حمایت‌ها بهر‌ه‌مند شده‌اند.

زلالی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات نیکوکاران در این زمینه بیان کرد: خیران با روشن کردن آینده این دانش‌آموزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد و توسعه کشور نقش حائز اهمیتی دارند.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان از اهداف مهم برگزاری این طرح بوده که با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» برگزار شده و دانش‌آموزان خیر نیز همچون سنوات گذشته به یاری همنوعان بی‌بضاعت خود خواهند شتافت.

قائم مقام اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، با بیان این که حق مسلم همه دانش‌آموزان برخورداری از حق تحصیل است، گفت: در شرایط تحصیلی کرونایی، تبلت و گوشی همراه جزو نیاز اساسی دانش‌آموزان مستمند محسوب می‌شود که در تلاش هستیم با یاری خیران مشکلات دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha