تمام نهادها سهم خود را در تأمین امنیت ایفا کنند
کد خبر: 4001840
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

تمام نهادها سهم خود را در تأمین امنیت ایفا کنند

رئیس پلیس پیشگیری استان فارس با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا گفت: امنیت امری مشارکتی است و هر نهادی باید سهم خود را در این رابطه ایفا کند.

به گزارش ایکنا از فارس، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته ناجا امروز، 10 مهرماه با حضور رئیس پلیس پیشگیری استان در استانداری فارس برگزار شد.

افشین سبزواری، رئیس پلیس پیشگیری استان فارس در این جلسه گفت: هفته ناجا سال جاری از 17 مهرتا 23 مهرماه با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» برگزار و برنامه‌های متنوعی در طول این هفته اجرا خواهد شد.

وی افزود: برگزاري باشکوه هفته ناجا ميسر نمی‌شود مگر با مشارکت سایر نهادها، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و مردمی چرا که امنيت امری مشارکتی است و هر نهادی باید سهم خود از امنیت را ایفا کند.

رئیس پلیس یشگیری استان فارس بیان کرد: گستره مأموريت‌های ناجا از مرز تا مرکز نشان از گستردگی و تنوع مأموريت‌های پليس خدمتگزار دارد و تمامی سازمان‌ها خصوصا شهرداری و صدا و سیما، نقش بسزايی در تبليغات ميدانی و اطلاع‌رسانی عمومی در طول هفته ناجا بر عهده دارند.

در ادامه، نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در خصوص نحوه همکاری و اجرای باشکوه برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس پرداختند.

انتهای پیام
captcha