واکسیناسیون دانش‌آموزان کردستانی آغاز شد
کد خبر: 4002006
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

واکسیناسیون دانش‌آموزان کردستانی آغاز شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان از آغاز روند اجرای واکسیناسیون ویژه دانش‌آموزان استان خبرداد و گفت: تزریق واکسن برای دانش‌آموزان اختیاری است.

افشین خوش‌گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با بیان اینکه تزریق واکسن برای دانش آموزان اختیاری است، اظهار کرد: والدین می‌توانند برای ثبت نام و دریافت نوبت به سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا به نشانی www.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه مسئولان آموزش و پرورش، تزریق واکسن به دانش‌آموزان است، افزود: عامل قطع زنجیره کرونا را تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه دانست و از تمامی خانواده‌ها خواست نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: واکسن سینوفارم برای سنین بالای ۱۲سال تزریق می‌شود و سازمان غذا و داروی کشور این واکسن را تأیید کرده است.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به هنگام مراجعه برای واکسیناسیون، حتماً شناسنامه خود را به همراه داشته باشند، یادآور شد: برای حضور تدریجی دانش‌آموزان در مدارس، علاوه بر انجام واکسیناسیون، نیاز به رعایت پروتکل های بهداشتی و آماده‌سازی مدارس است.

انتهای پیام
captcha