کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 4002356
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم آذربایجان‌غربی در «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی گفت: در طول اجرای جشن «شور عاطفه‌ها» در استان ۱۳ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان کمک مردمی جذب شده است که این کمک‌ها برای تهیه لوازم نوشت‌افزار دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمک 13 میلیارد تومانی مردم آذربایجان غربی در جشن «شور عاطفه‌ها»به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، 12 مهر در جمع با خبرنگاران اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره آیین «شور عاطفه‌ها» امسال با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» از 20 شهریور تا 11 مهرماه در شهرها و مدارس استان با جدیت و برنامه‌ریزی خاصی از سوی کمیته امداد و اداره‌کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

وی افزود: در این مدت 13 میلیارد و 370 میلیون تومان کمک مردمی جذب شده است که این کمک‌ها برای تهیه لوازم نوشت‌افزار دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر 25 هزار دانش‌آموز و یک‌هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی، تعدادی از آنها در تامین هزینه‌های تحصیلی با مشکل روبه‌رو شده و برای کمک به آنها نیاز به مشارکت مردم است.

وی با اشاره به کمک‌های کمیته امداد به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو بیان کرد: علاوه بر پرداخت مستمری، سال گذشته نیز دو هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

یادآور می‌شود، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار آذربایجان غربی برای کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو در نظر گرفته شده است و همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #8877* تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ و سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha