واکسیناسیون تمامی دانش‌آموزان اردبیلی به زودی به اتمام می‌رسد
کد خبر: 4002674
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

واکسیناسیون تمامی دانش‌آموزان اردبیلی به زودی به اتمام می‌رسد

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: در تلاش هستیم امر واکسیناسیون ویروس کرونا در استان اردبیل به زودی به اتمام برسد تا شاهد بازگشایی کامل مدارس باشیم.

رضازاده// واکسیناسیون تمامی دانش‌آموزان اردبیلی به زودی به اتمام می‌رسدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 14 مهرماه، در بازدید از مراکز واکسیناسیون اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی در راستای واکسیناسیون دانش‌آموزان در دستور کار قرار و تقسیم‌بندی و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام یافته است.

وی بیان کرد: براین اساس دانش‌آموزان طبق اولویت‌بندی و برنامه اعلام شده در مراکز واکسیناسیون حضور یافته و واکسن خود را دریافت خواهند کرد که در این زمینه هماهنگی‌ها و همکاری‌ها با آموزش و پرورش و دانشگاه و علوم پزشکی استان اردبیل به عمل آمده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: مقابله با ویروس کرونا در حوزه آموزش یکی از اولویت‌های اساسی و اهم مواردی بوده که در مراکز واکسیناسیون انجام یافته و درصدد هستیم در این زمینه هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

عبدی بیان کرد: در تلاش هستیم امر واکسیناسیون ویروس کرونا در استان اردبیل به زودی به اتمام برسد تا شاهد بازگشایی کامل مدارس باشیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و امیدواریم اقدامات انجام یافته در این زمینه ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

وی تصریح کرد: حفظ سلامتی و امنیت دانش‌آموزان برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است که باید سعی و اهتمام خود را در این زمینه به کار گرفته و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha