تداوم طرح «شهید سلیمانی» برای مهار کرونا در کردستان
کد خبر: 4002768
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

تداوم طرح «شهید سلیمانی» برای مهار کرونا در کردستان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تداوم طرح «شهید سلیمانی» برای مهار کرونا در استان کردستان با فعالیت یک هزار و ۳۰۴ گروه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی کردستان، ابراهیم قادری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از فعالیت هزار و ۳۰۴ گروه برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی از هفته گذشته تاکنون در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان، غربالگری و مشارکت در واکسیناسیون عمومی از اولویت‌های این طرح است.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح هزار و ۳۹۵ نفر قرنطینه خانگی شده‌اند، افزود: هفت هزار و ۹۲۰ نفر از خدمات طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا در استان بهره‌مند شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: از هفته گذشته تاکنون ۷ هزار و ۹۲۹ تست کرونا از افراد دارای علائم صورت گرفته که از این تعداد، تست ۲ هزار و ۸۶ نفر مثبت اعلام شده است.

وی با اشاره اینکه در طول یک هفته اخیر ۴۳ مورد مراقبت در منزل با رصد و پیگیری گروه‌ها انجام شده است، یادآور شد: هزار و ۳۵۹ نفر در منزل تحت قرنطینه خانگی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha