افزایش ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردم اشنویه در «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 4003000
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

افزایش ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردم اشنویه در «شور عاطفه‌ها»

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه گفت: در جشن «شور عاطفه‌ها» دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱۰ درصدی داشته است.

افزایش ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردم اشنویه در «شور عاطفه‌ها»سامان چیانه، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه، در گفت‌وگو با ایکنا آذربایجان غربی اظهار کرد: امسال طبق روال سال‌های گذشته جشن «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در اشنویه برگزار شد.

وی افزود: در این جشن ۱۵ مرکز ثابت و سیار در سطح شهرستان وظیفه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را داشتند که در کنار آنها از طریق غیرحضوری نیز شهروندان کمک‌های نقدی خود را اهدا می‌کردند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) اشنویه ادامه داد: در مجموع در این جشن دو میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱۰ درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: کمک‌های مردمی بیشتر از نوع غیرنقدی و شامل نوشت‌افزار، کیف، کفش و ... بوده و تنها ۲۷۰ میلیون ریال وجه نقدی اهدا شده است.

چیانه عنوان کرد: در سال گذشته اولویت در جمع‌آوری کمک‌ها تهیه تبلت دانش‌آموزی بود تا آنها به دلیل غیرحضوری برگزاری شدن مدارس از این لوازم استفاده کنند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha