اهتمام پلیس بر تأمین امنیت و عزم مأموران بر مقابله با مجرمان است
کد خبر: 4003454
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴

اهتمام پلیس بر تأمین امنیت و عزم مأموران بر مقابله با مجرمان است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اهتمام پلیس برای تأمین امنیت جامعه و عزم و اراده مأموران برای مقابله با مجرمان و هنجارشکنان است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به‌ویژه شهدای ناجا، اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا اقدامات و خدمات نیروی انتظامی به آگاهی مردم برسد.

وی افزود: خانواده بزرگ نیروی انتظامی پایبند به دستاورد‌های اصیل انقلاب و ارزش‌های ولایی هستند و امروز همکاران ما بهترین مدافع برای انقلاب و پشتیبانی مستحکم برای حفظ ارزش‌های نظام‌اند.

سردار جاویدان تصریح کرد: اهتمام پلیس برای تأمین امنیت جامعه و عزم و اراده مأموران برای مقابله با هنجارشکنان است و با اقدامات انجام گرفته توسط پلیس در کرمانشاه امروز این استان از امن‌ترین استان‌های کشور است و جایی برای افراد مجرم ندارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و به عنوان یک نیروی انقلابی در جهان می‌درخشد و چهره بسیار مقبولی در کشور و در بین مردم دارد و توانسته جای خود را به عنوان نیروی مدنی باز کند.

وی با اشاره به تلاش‌های مأموران انتظامی و قدردانی از آن، گفت: از خانواده آنان نیز باید قدردانی کنیم که همواره در اجرای مأموریت‌ها همراه و همگام آنان بوده‌اند.

سردار جاویدان در پایان تصریح کرد: امروز پلیس برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود به سوی هوشمندی حرکت می‌کند تا بتواند خدماتی بهتر به مردم ارائه کند.

انتهای پیام
captcha